روز جهانی کارگر در هرمزگان: 

تجلیل شرکت تولیدی هرمز پودر از کارگران این مجموعه 



 تولیدی هرمز پودر به مناسبت روز کارگر، مراسم تجلیل از کارگران این شرکت را با حضور خانواده هایشان در مکان هتل هرمز برگزار کرد. این شرکت پیشتر به عنوان شرکت صادر کننده برتر نیز معرفی شده بود.

 

به گزارش صبح ساحل،" فضل الله کاظم خانی"، مدیر عامل و بنیانگذار شرکت هرمز پودر در جمع کارگران و کارکنان این کارخانه گفت: "یازدهم اردیبهشت ماه روز تجلیل از خدمات بزرگمردان و شیرزنان شریفی است که با نیروی اندیشه و خلاقیت خود و نیز به مدد بازوان توانمند و روحیه سختکوشی و مجاهدت مثال‌زدنی، نقش‌آفرینان اصلی عرصه کار و خدمت هستند. عزت و سربلندی را برای کشور و این شرکت به ارمغان می‌آورند".

کاظم خانی، افزود: "کارگران به عنوان نقش آفرینان اصلی در تولید و توسعه، یکی از مهم‌ترین اقشار کشور هستند که با وجود تمام تنگنا‌ها از هیچ کوششی برای شکوفایی و پیشرفت ایران دریغ نمی‌کنند و بی‌شک بخش عظیمی از پیشرفت‌های حاصل شده در مسیر اقتصادی و رشد کشور مدیون روحیه کار و تلاش خستگی ناپذیر کارگران عزیزی است که بازوان پرتوان جامعه هستند و شعار "ما می توانیم"را در عرصه عمل به خوبی نشان داده اند".

 مدیر عامل و بنیانگذار شرکت هرمز پودر خاطر نشان کرد: " کارگران زحمت کش این کارخانه امروز با خانواده های خود در این مراسم حضور دارند و امید است در سال ۱۴۰۳، در چارچوب مأموریت و وظایف خویش در بهبود گردش چرخ‌های تولید کشور مشارکت کنیم و به همراه این عزیزان و تلاش صادقانه این جهادگران، عرصه تولید داخلی فراهم سازیم". 

فضل الله کاظم خانی تاکید کرد: "اینجانب با تبریک روز جهانی کارگر و ضمن تقدیر از زحمات همه تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی کشور و جامعه عزیز و عظیم کارگران، تلاش‌های شبانه‌روزی همه کارگران به ویژه کارگران شرکت تولیدی هرمز پودر را ارج نهاده و سلامتی، سعادت و بهروزی همه عزیزان را از خداوند متعال، مسئلت دارم".

مدیر عامل و بنیانگذار شرکت هرمز پودر در پایان گفت: " شرکت تولیدی هرمز پودر از ابتدای تاسیس خود کارگران بومی را استخدام کرده و همواره استفاده از ظرفیت های نیروی بومی در اولویت خود قرار داده است". 

گفتنی است که شرکت تولید پودر هرمز، پیشتاز و فعال ترین شرکت در زمینه صادرات کشور است. این شرکت در زمینه تولید پودرهای میکرونیزه معدنی فعال است‌.

  

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها